Підсумки підвели на фоні новин про запуск стандарту NFT 2.0, який має забезпечувати справедливі виплати роялті авторам колекцій. Проєкт пише, що саме вони привели в телеграм такі бренди як Pudgy Penguins, Bored Apes, Azuki, Doodles, Chimpers, Moonbirds і багато інших.
Саша "Notcoin" Плотвінов підкреслює, що вони добилися цього результату без допомоги TF і Telegram. Також він пише: "Стікери приводять нові бренди, бренди створюють канали, приводять людей і постять в інших соцмережах про Телеграм, що додає цінності самому Телеграму". В цілому важко не погодитися з тим, що саме команда Open Builders запустила цей рух, не чекаючи поки Телеграм щось зробить.
Статистика проєкту:
➡️ Випущено 34 колекції і 152 паки
➡️ 110,000 холдерів стікер-паків (думаю сміливо можна поділити на 2)
➡️ Об’єм торгів на всіх маркетплейсах — $8.4M
➡️ Стікерів спалено на загальну суму — $124,000
Зараз йде тестування нового стандарту, після чого він буде офіційно запущений в @sticker_bot і працюватиме як ончейн, так і офчейн. Крім існуючих маркетплейсів, стікери з’являться і на Getgems.
З цікавого — у відео можна побачити, що стікер-пак Not Cap має поле Upgrade, тобто стікери все-таки отримають апгрейди, що опосередковано підтвердив Alex з Dogs.
В цілому, стікери вже пройшли певний підготовчий етап і зараз стоять на роздоріжжі. Далі або масове прийняття, або згасання. Побачимо в найближчі пів року.
маркети: PalaceNFT 🔁 HARBOR 🔁 MRKT
August 24, 2025 at 10:16AM